• Home
  • /
  • وبلاگ
  • /
  • 50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری

50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری

50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی مدرن دفترکار

طراحی داخلی واحد اداری مبحثی تخصصی بوده و برای اجرا آن نیاز به تخصص و مهارت است. طراحی و دکوراسیون اداری ضمن داشتن زیبایی بصری و جذاب بودن، باید رسمی بوده و بتواند سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار دهد. مهم تر از همه این که برای کارمندان سازمان و اداره محیطی آرام و دلچسبی را باید ایجاد کند تا بتواند رضایت آن را افزایش داده و راندمان کار را بالا ببرد. در طراحی داخلی فضاهای اداری توجه به فاکتورهایی مانند نور، رنگ، نوع تقسیم بندی فضا و انتخاب مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایجاد هارمونی بین آیتم های مذکور امری پیچیده و تخصصی بوده و نیاز است که توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود. چرا که نادیده گرفته شدن کوچکترین مورد باعث می شود که شما خسارات سنگینی را متحمل شوید. با مطالعه این بخش شما به این موضوع مهم پی خواهید برد. از این رو  در این بخش نکات مهم در دکوراسیون اداری را شرح داده و شما را با گروه معماری هوگان برای انجام طراحی دفتر کار خود آشنا خواهیم کرد. همچنین 50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری که هم در طرح و هم در اجرا در بهترین کیفیت هستند را ارائه خواهیم داد. شما می توانید از نمونه های فوق الهام گرفته و بر اساس آن ها طرح ایده آل دفتر کار خود را انتخاب نمایید.

عوامل موثر بر طراحی داخلی واحد اداری

50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی مدرن دفترکار
  • انتخاب سبک دکوراسیون: از مهم ترین عوامل بر زیبایی ساختار یک واحد اداری می توان انتخاب نوع سبک دکوراسیون دانست. نوع سبکی که برای طراحی داخلی دفتر کار خود انتخاب می کنید بایستی متناسب با فیلد کاری شما باشد. به عنوان مثال سبک کلاسیک برای طراحی دفاتر وکالت مناسب می باشد. یا این که سبک صنعتی برای شرکت هایی که با صنعت در ارتباطند گزینه مناسبی می باشد.
  • نوع طراحی پلان باز یا پلان بسته: انتخاب نوع پلان باز یا بسته امری بسیار ضروری در طراحی داخلی اداری می باشد. اگر نوع فعالیت شما به صورت گروهی است، طراحی با پلان باز انتخابی صحیح است. اما اگر نیاز به داشتن بخش های خصوصی با تمرکز بالاست، طراحی با پلان بسته توصیه می شود. در بخی از موارد هم می توان از هر دو گزینه متناسب با نیاز بخش های مختلف استفاده کرد.
  • توجه به اصل نورپردازی: توجه به نحوه نورپردازی از عوامل مهم و حیاتی در طراحی اداری است. با توجه به توصیه کارشناسان، در دکوراسیون اداری بایداز هر دو نوع نور طبیعی و مصنوعی استفاده کرد. حضور نور طبیعی خورشید علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، انرژی مثبت به فضا افزوده و سلامت روان کارکندان را تضمین می کند. نورپردازی مصنوعی هم در تکمیل روشنایی فضا استفاده می شود. باید دقت داشته باشید که نصب منابع نوری مصنوعی باید در جایگاه مناسب باشد،چرا که اگر به درستی انجام نشود، نتیجه برعکس خواهد داشت.
  • انتخاب رنگ: به همان اندازه که نور در دکوراسیون اداری مهم و کاربردی است، توجه به انتخاب رنگ اهمیت دارد. به عبارتی رنگ می توان معرف هویت و برند سازمان باشد. به طور کلی انتخاب رنگ های تیره در محیط کاری توصیه نمی شود. رنگ های روشن و خنثی گزینه های مناسبی برای دفاتر اداری هستند.
  • مبلمان و چیدمان: انتخاب نوع مبلمان و نحوه چیدمان آن در بخش های مختلف از عواملی است که باید بدان توجه ویژه ای داشت. همچنین باید از مبلمانی استفاده کرد که ضمن استاندارد بودن، راحت و زیبا نیز باشد.

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، دستیابی به تمامی نکاتی که اشاره شد تنها در صورتی امکان پذیر است که به دست افراد متخصص و با تجربه انجام شود. شما برای طراحی داخلی واحد اداری خود به یکی تیمی متخصص نیاز دارید که خواسته و نیازهای شما را به خوبی بشناسد و با توجه به بودجه شما، بهترین و با کیفیت ترین طرح ها را ارائه دهد.

طراحی داخلی واحد اداری با گروه معماری هوگان

گروه معماری هوگان مفتخر است با بیش از پانزده سال سابقه در معماری و دکوراسیون داخلی، امروز در زمینه طراحی داخلی واحد اداری همراه شما عزیزان باشد. این مجموعه با بهره مندی از معماران جوان، خلاق و متخصص در زمینه طراحی داخلی دفترکار آماده است تا به مشتریان خود در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خدمات ارائه دهد. طراحان ما در این مجموعه از ابتدای مشاوره تا آماده شدن و مستقر شدن شما در دفترکارتان، همراه شما خواهند بود. جهت دریافت مشاوره و ارتباط با واحد طراحی می توانید از طریق راه های زیر ارتباط برقرار کنید.

شرکت معماری هوگان (طراح و مجری تخصصی پروژه های طراحی داخلی دفترکار)

شماره تماس دفتر جهت امور طراحی و اجرا:

021-88728124

شماره تماس خارج از ساعات اداری:

0912-495-2365

ایمیل بخش طراحی و اجرا:

hoogan.office@gmail.com

 در ادامه 50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری را گردآوری کرده و به اشتراک گذاشته ایم. با مطالعه این تصاویر آن هایی که با نوع فعالیت شما نزدیک تر است را انتخاب کرده و با الهام گرفتن از آن ها دفترکار خود را طراحی کنید.

طراحی داخلی اتاق مدیریت

50 نمونه طراحی داخلی واحد اداری
طراحی داخلی مدرن دفترکار

یکی از مهمترین بخش ها در یک واحد ادرای، اتاق مدیریت است. به عبارتی اتاق مدیریت نقطه ی کانونی هر سازمان به حساب می آید، زیرا این بخش محل ملاقات رباب رجوعان شرکت و سهام داران آن با رئیس و مدیر عامل است. طراحی داخلی اتاق مدیریت نیز بایستی در عین داشتن هارمونی با سایر واحدهای سازمان، نشان دهنده جایگاه آن باشد. اتاق مدیریت هر سازمان باید در آرامش کامل و به دور از هر گونه سرو صدا باشد. از این رو باید در جانمایی آن و ایجاد آرامش، تمهیدات لازم را لحاظ کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری در ارتباط باشید. گروه معماری هوگان متخصص در امور طراحی دکوراسیون داخلی داخلی آماده ارائه خدمات صفرتاصد طراحی و اجرای دکوراسیون اداری می باشد.

شرکت معماری هوگان (طراح و مجری تخصصی پروژه های طراحی داخلی دفترکار)

شماره تماس دفتر جهت امور طراحی و اجرا:

021-88728124

شماره تماس خارج از ساعات اداری:

0912-495-2365

ایمیل بخش طراحی و اجرا:

hoogan.office@gmail.com</p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to Top