طراحی و دکوراسیون داخلی اداری بایستی مطابق با قوانین و اصول خاص خودش انجام شود تا بازدهی عملکرد کارمندان را افزایش دهد. دانستن این اصول و قواعد باعث می شود تا شمابه عنوان کارفرما بتوانید بهترین فضای را برای دفترکار خود طراحی کنید. در این بخش نکات مهمی که در مورد طراحی داخلی اداری باید بدانید را توضیح خواهیم داد. در کنار اشاره به نکات کلیدی هم به معرفی و بررسی نمونه های دکوراسیون دفتر کار مدرن خواهیم پرداخت. شما با مشاهده و بررسی این نمونه می توانید فضایی که را که با روحیه کاری شما سازگارتر است را الگوی کار خود قرار داده و طراحی و دیزاین دفترکار خود را آغاز کنید. البته که مشاوره و راهنمایی گرفتن از طراحان باعث می شود شما سریع تر به نتیجه برسید و متناسب با نوع فعالیت کاری، فضای کاری ایجاد کنید. زیرا آن ها دانش و تخصص کافی در این زمینه را داشته و می توانند چیدمانی مدرن، زیبا، شیک و در عین حال کاربردی را برای شرکت شما انجام دهند. شرکت معماری هوگان با بهره گرفتن از طراحان جوان و تسلط بر متدهای روز طراحی و دکوراسیون داخلی، آماده ارائه خدمات صفر تا صد طراحی و اجرای دکوراسیون دفترکار شما است.
طراحی و دکوراسیون دفتر کار مدرن با گروه معماری هوگان (+مشاوره رایگان)
طراحی داخلی دفترکار یکی از مهم ترین فاکتورها در ایجاد یک کسب و کار است. چرا که محیط کار هر فرد، خانه دوم آن است و کارمندان بیش ترین زمان خود را در طولروز در محل کار خود می گذرانند. از طرف دیگر مهم ترین قراردادهای کاری در دفترکار بسته می شود. پس فضای کاری معرف هویت و شخصیت نام تجاری شما است و طراحی آن باید به گونه ای باشد که در عین راحت بودن، شما را آن چه که باید معرفی کند. در این جاست که نقش طراحان و معماران را را پر رنگ می سازد. برای دستیابی به اهداف مذکور شما نیاز به تیمی متخصص و حرفه ای در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری خواهید داشت. طراحانی که نیازهای شما را بشناسند و بر اساس آن طراحی فضای کاری را آغاز کنند. گروه معماری هوگان با داشتن سال ها تجربه در این حوزه می توانند در پروژه طراحی داخلی دفترکارتان همراه شما باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر هم اکنون تماس بگیرید.
شرکت معماری هوگان (طراح و مجری تخصصی پروژه های طراحی داخلی دفترکار)
شماره تماس دفتر جهت امور طراحی و اجرا:
021-88728124
شماره تماس خارج از ساعات اداری:
ایمیل بخش طراحی و اجرا:
بر اساس مطالعات انجام شده می توان گفت که در محل کار ضمن توجه به زیبایی بصری باید به عواملی مانند سلامت جسم و روان کارمندان، هارمونی رنگ و عناصر و ایجاد محیطی امن و آرام توجه ویژه ای داشت. شما با بررسی و مطالعات نمونه های فوق می توانید به درک عمیق این موضوع برسید.
طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری
یکی از دغدغه های اصلی مدیران موفق، ایجاد محیطی رضایت بخش برای نیروهای انسانی است، چرا که راحتی و حس امنیت کارمندان، موجب بهبود عملکرد آن ها شده و در نتیجه راندمان کار را افزایش می دهد. از طرفی دیگر کارمندان بیش ترین زمان خود (بیش از یک سوم روز) را در محل کار خود سپری می کنند. اگر محیط کاری راحتی نداشته باشند، حضور در آن برایشان دشوار و طاقت فرسا خواهد بود. پس بدیهی است که محیط کاری کارمندان باید همچون فضای آرام خانه، برآورده کننده نیاز های روحی و روانی افراد باشد، تا آن ها بتوانند ضمن کسب درآمـد و ارتقای سطح دانش و مهارت حرفه ای خود به سطح قابل توجهی از بازدهی کار برسند. از این رو در سال های اخیر ما شاهد توجه روز افزون به طراحی و دکوراسیون دفترکار هستیم. این روزها انتخاب بهترین و اصولی ترین طراحی و دکوراسیون اداری برای محیط کاری ملاک اصلی مدیران موفق شناخته شده است.
بررسی نکات مهم در دکوراسیون دفتر کار مدرن
پیش از هر گونه اقدام برای طراحی و دکوراسیون داخلی مهم است که برخی از نکات مهم در ارتباط با دکوراسیون اداری را بدانید. از این رو در ادامه برخی از نکات مهم در دکوراسیون دفتر کار مدرن را شرح می دهیم.
انتخاب رنگ مناسب
رنگ محیط کار تاثیر زیادی بر روحیه کارکنان دارد. بنابراین باید متناسب با فعالیت کاری آن دفتر برای دکور و دیوار ها رنگی مناسب و الهام بخش استفاده شود.
نورپردازی صحیح
نور محیط باید به اندازه ای باشد که چشم را خسته نکند بی شک کار زیاد با کامپیوتر و یا مطالعه زیاد اگر در نوری نامناسب باشد باعث خستگی چشم و فرد می شود، بنابراین در دکور دفتر کار نورپردازی مناسب از عوامل مهم و کلیدی است.
انتخاب مبلمان مناسب
انتخاب مبلمان مناسب یک ضرورت است زیرا بیشتر اوقات کاری پشت میز می گذرد بنابراین باید از یک میز و صندلی مناسب استفاده شود.
ایجاد قفسه بندی و فایل
لازم است در هر اتاق هر شخص برای خود قفسه و یا فایلی شخصی داشته باشد تا با مرتب کردن و نگهداری از وسایل از شلوغی و هرج و مرج اتاق و میز کارش جلوگیری کند و راحت تر به کارهایش رسیدگی کند.
تزئین دیوارها با تابلو
یک دیوار ساده می تواند همه را کسل کند، می توان با استفاده از چند قاب عکس و یا نقاشی محیطی حرفه ای داشته باشید، چند ایده خلاقانه می تواند احساس آرامش و نشاط را در محیط کار به شما ببخشد.
اکسسوری های کاربردی
استفاده از تنگ ماهی گلدان های گل و یا قاب عکس خانوادگی، آثار هنری و تابلوهای نقاشی به شما کمک می کند تا محیط خشک و جدی محیط اداری را تغییر دهید.
نتیجه گیری
توجه به طراحی داخلی دفترکار از مهم ترین فاکتورهایی است که باید در نظر داشت. دریافت مشاوره و کمک گرفتن از طراحان باعث می شود تا بتوانید متناسب با روحیه کاری خود، بهترین فضای کاری را برای خود و کارمندانتان ایجاد کنید. لازمه دداشتن فضای کاری زیبا و در عین حال کاربردی، بهرهمندی از معماران حرفه اای و متحصص است. گروه معماری هوگان در مسیر بازسازی و طراحی داخلی دفتر همراه شما خواهد بود. برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای دکوراسیون می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.
شرکت معماری هوگان (طراح و مجری تخصصی پروژه های طراحی داخلی دفترکار)
شماره تماس دفتر جهت امور طراحی و اجرا:
021-88728124
شماره تماس خارج از ساعات اداری:
ایمیل بخش طراحی و اجرا: