اتاق مدیریت، یکی از مهم ترین بخش های یک سازمان تلقی می شود. اهمیت این بخش در یک شرکت، اداره و یا سازمان به اندازه ای است که از این بخش به عنوان مرکز و قلب آن ها یاد می کنند. با توجه به اهمیت اتاق مدیریت، طراحی داخلی آن باید درمقایسه با سایر قسمت ها با دقت و حساسیت بالاتری انجام شود. مهم ترین تصمیمات و کارهای هر سازمان در اتاق مدیریت انجام شده و میهمان ها و افراد مهمی که با سازمان رفت و آمد دارند معمولا به این بخش مراجعه می کنند. پس طراحی این قسمت باید به دست افراد مختصص انجام شود. گروه معماری هوگان با بهره گرفتن از معماران با تجربه و متخصص می تواند در طراحی اتاق مدیریت مدرن به شما خدمات صفرتاصد ارائه دهد. در ادامه با این مجموعه بیش تر آشنا ساخته و به نکات مهم در طراحی اداری اتاق مدیریت اشاره خواهیم کرد. توجه به نکاتی که در این مطلب شرح می دهیم شما را در طراحی اتاق مدیریت مدرن و منحصر به فرد راهنمایی کند.
طراحی اتاق مدیریت مدرن توسط گروه معماری هوگان
انتخاب طراح با تجربه و مسلط به طراحی و اجرای دکوراسیون اداری یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل در طراحی داخلی اتاق مدیریت می باشد. مجموعه ای که علاوه بر درک زیبایی شناسی، اهمیت و ضرورت این بخش را درک کرده، کیفیت مصالح و متریال را به خوبی شناخته، به طراحی با انواع سبک ها مسلط باشد. شرکت معماری هوگان با داشتن تیمی حرفه ای و متخصص، در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری به کارفرمایان خود خدمات صفر تا صد ارائه می دهند. هدف اصلی این مجموعه ارائه طرح های با کیفیت و جلب رضایت کارفرمایان می باشد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری هوگان تماس بگیرید. اطلاعات اولیه پروژه مانند متراژ، خواسته ها و نیازها، زمینه فعالیت و به علاوه زمان و بودجه ی خود را مطرح نمایید. طراحان این مجموعه متناسب با اطلاعاتی که دریافت کرده اند، شما را راهنمایی خواهند کرد.
شرکت معماری هوگان (طراح و مجری تخصصی پروژه های طراحی داخلی دفترکار)
شماره تماس دفتر جهت امور طراحی و اجرا:
021-88728124
شماره تماس خارج از ساعات اداری:
ایمیل بخش طراحی و اجرا:
نکات مهم در طراحی داخلی اتاق مدیریت
همانطور که در بالا بدان اشاره شد، دانستن نکات مهم در طراحی داخلی اتاق مدیریت می تواند به شما کمک کند تا دیزاین این بخش از فضای کاری خود را با کیفیت مطلوب انجام دهید. مهم ترین آیتم هایی که باید در هنگام طراحی اتاق میدیت باید در نظر داشته باشید به شرح زیر است:
انتخاب میز و صندلی مدیریت
انتخاب میز مناسب مهم ترین مرحله در طراحی داخلی اتاق مدیریت است. زیرا نوع و شکل ظاهری آن می تواند در نشان دادن اهمیت این بخش موثر باشد. به طور معمول میز و صندلی ها در اتاق مدیریت نسبت به میزهای کارمندان بزرگ تر است. همچنین از نظر فرم و شکل متفاوت تر از میزهای کارمندان بوده و جزئیات بیش تری را در خود دارد. به عنوان مثال برخی از میزهای مدیریت دارای کشو ها و فایل های متعددی هستند که اسناد مهم و برخی از اشیا و لوازم ضروری را در آن نگهداری می کنند. اگر به بازار مبلمان اداری مراجعه کرده باشید قطعا نمونه های متعددی و مدرنی از میزهای مدیریتی را خواهید دید. طراحان با توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه کارفرما بهترین گزینه ها را برای اتاق مدیریت انتخاب می کنند.
انتخاب مبلمان مناسب و راحت
انتاب مبلمان راحت و مناسب برای یکی دیگر از نکاتی که هنگام طراحی اتاق مدیریت باید به آن توجه داشت انتخاب مبلمان راحت و مناسب برای مهمانان می باشد. انتخاب مناسب مبلمان علاوه بر ایجاد جذابیت در فضا، باعث می شود که این فضا از حالت رسمی خارج شود و وجهه ای راحت تر داشته باشد.
انتخاب رنگ مناسب برای اتاق مدیریت
قطعا اولین چیزی که افراد وارد هر فضایی که می شوند با آن برخورد می کنند، رنگ محیط می باشد. بنابراین انتخاب رنگ مناسب در این فضا تأثیری اساسی بر روی افراد می گذارد. توصیه می شود که برای طراحی داخلی دفتر کار به ویژه اتاق مدیریت از تنالیته های روشن استفاده کنید تا افراد در طی برگزاری جلسات و مذاکره ها احساس آرامش داشته باشند.
نوع قفسه ها و فایل ها
سعی کنید که بخشی از طراحی اتاق مدیریت مدرنفضا را به قفسه ها برای نگهداری اسناد و فایل های موجود در دفتر اختصاص دهید. شما می توانید برای ایجاد هارمونی با سایر اشیا و مبلمان این قفسه ها را تهیه نمایید.
توجه به نورپردازی اتاق مدیریت
همانطور که نورپردازی در تمامی بخش های داخلی اهمیت دارد، در فضای اداری نیز حائز اهمیت می باشد، زیرا افراد زمان طولانی را در طول روز در دفتر می گذرانند و به گونه ای می توانیم بگوییم که دفتر اداری خانه دوم افراد محسوب می شود. بنابراین باید در طراحی دفتر مدیریت نور را نور طبیعی را در کنار منابع نوری مصنوعی در نظر داشته باشید.